Ja jag är arg

Jag är så jääävla förbannad/sur/irriterad på folk som har lite högre "status" än andra och tror att dom äger stället och får säga och göra vad fan dom vill.
När fan kom status att betyda så jävla mycket, vafan är det ens? Att massa människor känner till en? Asså va seriöst fattar verkligen inte?
Och ni som har det sluta gå runt och tro att ni äger världen och får sprida vilka jävla rykten ni vill för att "leka" med eran "makt".

Asså väx upp! Så jävla omogna! Vafan har jag gjort för att folk ska gå runt och snacka om mig?
Bilda en EGEN uppfattning om mig än vad nån annan horunge säger.
Det är skit lätt att hitta på saker om folk, så om ni har något att säga till mig, säg det till MIG inte till alla andra. Är det så jävla svårt att fatta?

JA JAG ÄR ARG. Hejdå.


Och det är inte bara det på bilden!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Eriica

fin blogg :)

2012-11-15 @ 22:24:46
URL: http://eswensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback