O.A.B.A.A.B

 Som dom flesta vet har jag alltid älskat Justin bieber, jag har fejkat att jag inte gillar han för när jag hör hans låtar börjar jag bokstavligen gråta.. Har aldrig sett upp till en person lika mycket som jag ser upp till han.
Ni som säger att han inte har något hjärta är fan helt blåsta, han gör allt för sina Beliebers, han åker till sjukhus för att sjunga för barn med sjukdomar ett exempel på det är Avalanna, han visste att hon inte hade lång tid kvar att leva så han gjorde hennes tid på Jorden värd att komma ihåg.
 
Och nu kommer han till Sverige nästa år.. Och det känns helt sjukt men jag kan inte gå dit. Ni förstår inte hur mycket jag har gråtit över Justin bieber, det låter helt psyko säkert men ni som är Directioners förstår säkert.. Det är jobbigt att älska, stå upp för en person som inte har en aning om vem jag är.
 
"Från en trappa i en liten by med en gitarr och ingen som trodde på han till topplistorna och folk som står och skriker efter han och tror på han. Vi är Beliebers."
 
 
 
 
2 låtar som betyder väldigt mycket för mig♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Fin blogg! Besök gärna min http://teenliv.blogg.se

(ledsen om du inte gillar reklam..)

2012-11-10 @ 17:49:57
URL: http://teenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback